wtorek, 12 stycznia 2016

Orzeźwiający koktajl z jabłkiem i kiełkami cukrowego groszku

   Zanim za oknem się zazieleni jeszcze trochę czasu minie, póki co zatem zieleni się w mojej kuchni:) Dziś proponuję orzeźwiający, bogaty w składniki odżywcze koktajl z jabłkiem, kiełkami cukrowego groszku i sokiem z limonki.
  Kiełki cukrowego groszku są dla organizmu cennym źródłem witamin takich jak witamina A, C, PP, a także magnezu, cynku, żelaza, mikroelementów, błonnika. Działają na organizm wzmacniająco, a także podobno...odmładzająco! Chyba zatem zostaną stałym elementem mojej diety;)


Składniki:
1 jabłko
garść kiełków groszku cukrowego
sok z 1/2 limonki
100 ml wody

Przygotowanie:
Jabłko wg upodobań można obrać, ja jednak zblendowałam je ze skórką, wycięłam jedynie gniazdo nasienne. Dodać garść kiełków, sok z limonki i wodę. Wymienione składniki zblendować.
Smacznego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz